.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
35 روز تعطیلی دیگر برای مجلس

نماینده تهران با اشاره به تعطیلات مجلس گفت: مجلس تا ۱۶ مهر ماه تنها ۱۱ جلسه کاری دارد و بقیه روزها تعطیل است.

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس با اشاره به تقویم کاری مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید از روز یکشنبه ۲۳ مرداد تا سه شنبه هشتم شهریور هر هفته سه جلسه کاری برگزار می کرد اما یکشنبه این هفته جلسه مجلس تعطیل اعلام شد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه دارد.

وی با بیان اینکه نیمه اول تعطیلات مجلس در تیر ماه بود، افزود: نیمه دوم تعطیلات تابستانی مجلس در پیش است و این تعطیلات از روز سه شنبه هشتم شهریور آغاز می شود و تا ۲۷ شهریور هم ادامه خواهد داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: مجلس از ۲۷ شهریور تا چهارشنبه ششم مهر ۲ هفته کاری دارد و سپس از ششم مهر تا ۱۶ مهر مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای رسیدگی به امور مردم به حوزه های انتخابیه می روند.

نمایندگان هر ساله در ایام تابستان به مدت یک ماه تعطیل هستند. همچنین نمایندگان هر سه هفته کاری یک هفته در حوزه های انتخابیه هستند.

نمایندگان در هفته های کاری تنها یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه صبح تا ظهر جلسه علنی دارند. جلسات کمیسیونها در بعدازظهر یکشنبه و سه شنبه برگزار می شود.

تعطيلي مجلس در حالي صورت مي گيرد كه نمايندگان با ۲ فوریت لايحه دولت مبني بر افزايش تعطيلي يك روز به تعطيلي عيد فطر مخالفت كرده و تاكيد داشتند كه تعطيلات در كشور زياد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.